• Kategoria: Archiwum
  • Data:

Mama i tata ćwiczą razem – zestaw 1

Wspólnie z Anią Dziedzic, twórczynią Fitmom.pl, chcemy zaprosić Was do aktywności. Niech Mamusie i Tatusiowie poćwiczą razem. I dla zdrowia dobrze, i fajnie coś razem porobić, i dla dzieci fajny przykład.

Pierwsze ćwiczenie:

Siad tyłem – wykonujemy skręty ciała w prawą i lewą stronę przekazując sobie piłkę.

Wzmacniamy: brzuch, obręcz barkową i plecy.

Zwracamy uwagę, aby plecy były proste, klatkę wypychamy do przodu, nogi zgięte, mocny skręt ciała

Ilość powtórzeń: 30

_DSC1658

Ćwiczenie 2

PW partnerka stoi tyłem do partnera. Partner chwyta ją pod pachy (podchwytem – kciuki do góry). Partnerka z półprzysiadu wykonuje wyskok w górę, partner wykonuje wznos partnerki w górę. Partnerka wraca do półprzysiadu.

Zwracamy uwagę aby partnerka podczas wyskoku miała ciała usztywnione, brzuch wciągnięty. Wracając do pozycji wyjściowej półprzysiadu, kolana nie przekraczają linii palców, partner podczas podnoszenia kontroluje aby plecy były proste, nogi lekko ugięte.

Wzmacniamy: Partnerka wzmacnia nogi, partner ręce, obręcz barkową, plecy.

Ilość powtórzeń: 10 -15

IMG_6231

Ćwiczenie 3

Pompka na partnerze: Partner leży na plecach, partnerka przyjmuje pozycję do pompki jak na zdjęciu – wykonuje wyprost rąk. Partner całe ciała usztywnione, łokcie blisko ciała, partnerka, głowa, plecy jedna linia, brzuch wciągnięty, łokcie blisko ciała

Wzmacniamy: Partnerka wzmacnia obręcz barkową, ręce, plecy, brzuch, partner ręce.

Ilość powtórzeń: 10

Ania Dziedzic
Fitmom.pl

nasze-edu-logo-new

10 sprawdzonych sposobów, jak wspomóc dziecko w nauce programowania - pobierz darmowy ebook

POLECAMY