• Kategoria: Archiwum
  • Data:

Rozwiązanie konkursu z NAP – Wasze hasła do ubranek z misją

[dropcap size=”350%” textcolor=”#dd3333″]U[/dropcap]Ubranka NAP są wyjątkowe, bo to ubranka z misją. Nie dość, że są ładne, to jeszcze niosą w sobie ważne społecznie treści. Dlatego z przyjemnością pokazujemy je na naszej stronie. Niedawno przeprowadziśmy wywiad z Beatą Karpińską, twórczynią NAP. A potem ogłosiliśmy konkurs. Dziś ogłaszamy jego wyniki.

Konkurs był prosty. Prosiliśmy Was o wymyślenie haseł, które Waszym zdaniem powinny znaleźć się na ubrankach NAP. Dostaliśmy 154 zgłoszenia, ale niektóre zawierały wiele haseł. Było więc w czym wybierać. “Uczestnicy wykazali się dużą różnorodnością i wybór był trudny” – twierdzi Beata Karpińska. W efekcie nasz sponsor, czyli właśnie NAP, przyznał 2 nagrody główne i 3 wyróżnienia.

Laureaci dwóch równorzędnych nagród głównych otrzymają bluzki “Człowiek” oraz bieliznę “To jest moje miejsce intymne” (w wersji chłopięcej lub dziewczęcej). Natomiast wyróżnieni (trzy równorzędne wyróżnienia) otrzymają bieliznę “To jest moje miejsce intymne”.

http://napshop.pl/product/bluzka-czlowiek/

Warto tu przytoczyć pełną wypowiedź Beaty Karpińskiej, szefowej NAP:

Wybór był trudny, dlatego, że treści, którymi zechcieli się Państwo z nami podzielić, są ważne zarówno dla dzieci i rodziców, ale także dlatego, że dają wyraźny sygnał, iż świadomość społeczeństwa jest bardzo obiecująca – właśnie za sprawą ludzi, którzy żywo uczestniczą w publicznej debacie dotyczącej praw człowieka – praw dziecka, przyczyniając się do budowania parasola ochronnego dla tej szczególnej grupy społecznej, jaką są dzieci właśnie. Mądrym Rodzicom dziękujemy za zorganizowanie konkursu, a Mądrym Rodzicom za udział w konkursie! Jesteście Państwo szalenie kreatywni!

NAP - bluzka CZŁOWIEK

Pora na listę zwycięzców:

Nagrody:

1. Mama M&N

Kiedyś naprawię ten świat.

2. Monika

Jem kiedy jestem głodny, piję kiedy jestem spragniony.

Wyróżnienia:

1. Monika

Chroni mnie art. 72 Konstytucji

2. Marzena Stępnik

Twoja miłość i akceptacja daje mi wsparcie i pewność siebie.

3. Mum and the city

What for sure I love is a NAP during the day.

NAP – sponsor konkursu

NAP - ubranka z misją

NAP zrodził się z marzenia stworzenia marki z misją, dbającą o rozwój emocjonalny i intelektualny dzieci, rozpowszechniając idee praw człowieka. Każdy produkt jest wykonany z najwyższą starannością zarówno na poziomie konstrukcji, jak i produkcji. Ubrania i akcesoria NAP nie są przypadkowo tworzonym zbiorem, lecz wieloetapowym, uporządkowanym i przemyślanym Nowym Ambitnym Projektem. Produkty NAP nie mają „okresu ważności”, który mija wraz z końcem sezonu, dlatego wybrane modele i wzory NAP będą w stałej ofercie sprzedaży. Każdy element kolekcji został wyprodukowany z materiałów wysokiej jakości i posiada stosowne certyfikaty.

NAP pracuje z polskimi producentami, przykładając szczególną wagę do rzetelności wykonania, ale także do tego, by proces produkcji przebiegał w zgodzie z prawami człowieka. NAP nie jest klientem producentów czy swoich dostawców, ale współzależnym ogniwem rzeczywistości, w jakiej się rozwija i w jakiej tworzy. NAP chce, aby wiedza o każdym komponencie produktu była przejrzysta i prawdziwa, dlatego ważnym elementem każdego ubrania jest książeczka-metka, która ma za zadanie przyzwyczajać tak dzieci, jak i dorosłych do zwracania szczególnej uwagi na pochodzenie produktu. Wszyscy mamy ogromny wpływ na to, jak funkcjonuje świat, poprzez pozornie niewielkie wybory. Książeczki-metki to nieodzowna część ubrania, gdyż NAP pragnie, aby dzieci wzrastały w otoczeniu przedmiotów dających pożywienie ich głodnym wiedzy umysłom. Treści zawarte na ich stronach odnoszą się zarówno do wiedzy encyklopedycznej, jak i wrażliwości emocjonalnej. Paski, na których zawieszone są książeczki-metki, z powodzeniem posłużą za przypięcie ulubionej przytulanki, a same książeczki-metki mogą trafić do kolekcji, tworząc jedną wielostronicową książeczkę. NAPchce dać dzieciom wybór konstruowania swojego stroju poprzez dziesiątki różnorodnych dopinek wyprodukowanych z projektu NAP przez polską firmę prowadzoną przez utalentowaną i przedsiębiorczą artystkę. NAP nie korzysta z gotowych printów czy ilustracji, ale współtworzy z dyplomowaną, pełną pasji graficzką, która przeniosła (i przerosła!) wyobraźnię NAP na papier, tworząc unikatową czcionkę, rysunki, ilustracje, grafiki i wzory NAP.

NAP to skrót od zapięcia charakterystycznego dla marki, ale również skrót dziesiątek słów i wyrażeń wpisujących się w misję NAP i ją tworzących – Nietuzinkowy Ambitny Produkt, Nie Akceptujmy Przemocy!, Nadwiślańskie Aktywne Pokolenie, Nie! Anonimowej Pracy, Nowoczesna Autentyczna Polska, Nasz Apel o Prawa!, Nadchodzi Artystyczna Przygoda i wiele, wiele innych…

Zarodkiem firmy stała się bielizna dla dzieci i dorosłych przypominająca o prawie do ochrony intymności. Zamysł został skonsultowany z psychologiem dziecięcym. Za sprawą nieocenionych wskazówek pierwotny pomysł został dodatkowo rozbudowany o skróconą wersję bielizny dla dzieci —„To jest moje…” — oraz bieliznę dla dorosłych, tak aby dziecko mogło wzrastać w przekonaniu, iż sprawy intymne dotyczą każdego bez względu na wiek i są sprawą zupełnie naturalną. Tak jak naturalną powinna być świadomość, iż jej naruszenie bez naszej zgody jest złem.

Wierzę, iż pomoże ona w rozpoczęciu rozmów rodziców z dziećmi o miejscach intymnych już od najmłodszych lat.

Gratulujemy zwycięzcom i prosimy o kontakt (nap@napshop.pl) z danymi do wysłania nagrody!

10 sprawdzonych sposobów, jak wspomóc dziecko w nauce programowania - pobierz darmowy ebook

POLECAMY