• Kategoria: Archiwum
  • Data:

Konkurs z NAP – wymyśl hasło, wygraj ciuszki

[dropcap size=”350%” textcolor=”#dd3333″]N[/dropcap]Niedawno prezentowaliśmy na naszej stronie ubranka z misją polskiej firmy NAP. Publikowaliśmy wówczas obszerny wywiad z Beatą Karpińską, założycielką NAP, w którym opowiadała ona o tym, skąd wziął się pomysł na ubranka, jaka jest misja NAP i wartości. Mówiła nie tylko o samych ubrankach, ale i o zasadach etycznego biznesu, które NAP realizuje na co dzień.

Dziś mamy dla Was konkurs, który organizujemy wspólnie z NAP. Jak zwykle – nie ma u nas zbierania lajków, głosowań i innych takich dziwnych rozwiązań, które skłaniają niektórych do zachowań niewłaściwych. Jest za to okazja do wykazania się kreatywnością i wygrania fajnych nagród.

Co można wygrać?

Nagrody w naszym konkursie organizowanym wspólnie z NAP są naprawdę fajne i warto o nie powalczyć. Na zwycięzców czekają oczywiście ubranka NAP.

Do wygrania jest m.in. bluzka “Człowiek” (koszulka jest unisex):

NAP - bluzka CZŁOWIEK

NAP słynie z ubranek z misją. Takie są bluzki z napisem “jestem człowiekiem. Mam swoje prawa”. Na zwycięzców czeka również inny produkt misyjny – komplet bielizny dziecięcej “To jest moje miejsce intymne…” w wersji chłopięcej lub dziewczęcej:

http://napshop.pl/product/bluzka-czlowiek/

Co trzeba zrobić?

Zadanie nie jest trudne. Zaproponuj hasło, które znajdzie się na ubrankach z linii “Prawa“. Hasło powinno dotyczyć ważnych społecznie kwestii związanych z dziećmi, ich prawami i wychowaniem. Hasło dodaj w komentarzu pod tym wpisem. najpóźniej do 18 sierpnia.

Regulamin konkursu

[one_half]

1. Organizatorem konkursu jest LN Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. z siedzibą w Warszawie, zwana dalej Organizatorem.

2. Sponsorem nagród w konkursie jest NAP Beata Karpińska. z siedzibą w Warszawie, zwana dalej Sponsorem

3. Udział w konkursie może brać każda pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca obywatelstwo polskie, zwana dalej Uczestnikiem.

4. W konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora i Sponsora ani ich członkowie rodzin pracowników Organizatora i Sponsora.

5. Udział w konkursie jest dobrowolny i nie wiąże się dla Uczestnika z żadną odpłatnością.

6. Poprzez udział w konkursie Uczestnik potwierdza, iż zapoznał się z regulaminem konkursu i akceptuje jego postanowienia.

7. W ramach konkursu Uczestnik przesyła Organizatorowi pracę konkursową, tj. autorską propozycję hasła przeznaczonego do umieszczenia na odzieży i innych produktach Sponsora.

8. Uczestnik przekazuje pracę konkursową Organizatorowi poprzez system komentarzy pod wpisem konkursowym na stronie internetowej Organizatora w terminie do 18 sierpnia 2014 roku, do godziny 23:59. Prace nadesłane po tym terminie nie zostaną uwzględnione przez Organizatora w procesie wyboru zwycięzcy.

9. W przypadku wygranej uczestnik przekazuje Organizatorowi informacje obejmujące: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej oraz adres do korespondencji, na który ma być wysłana nagroda. Uczestnik wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie jego danych przez Organizatora w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia konkursu. Dane osobowe Uczestnika nie będą wykorzystywane w innych celach. Dane uczestników nagrodzonych zostaną przekazane Sponsorowi dla umożliwienia mu wysłania nagrody.

[/one_half] [one_half_last]

10. Spośród nadesłanych prac konkursowych Organizator w porozumieniu ze Sponsorem wybierze zwycięzcę, tj. autora najciekawszej odpowiedzi. Organizator może przyznać dodatkowe wyróżnienia. Ogłoszenie zwycięzcy i ewentualnych wyróżnień nastąpi w terminie do 25 sierpnia 2014 r za pośrednictwem strony internetowej Organizatora.

11. Decyzja Organizatora o wyborze zwycięzcy oraz ewentualnym przyznaniu wyróżnień dodatkowych jest ostateczna i nie wymaga uzasadnienia.

12. Nagroda dla zwycięzcy oraz ewentualne nagrody dla wyróżnionych wysyłane są pocztą lub za pośrednictwem firmy świadczącej usługi kurierskie na koszt Sponsora. W przypadku, gdy pożądany rozmiar jest w ofercie Sponsora, nagroda zostanie wysłana zwycięzcy w ciągu 1 tygodnia od przekazania danych zwycięzcy Sponsorowi. Jeśli pożądanego wymiaru w ofercie Sponsora nie ma, nagroda zostanie wysłana w ciągu 3 tygodni.

12. Przesyłając pracę konkursową Uczestnik wyraża zgodę na wykorzystanie jej przez Organizatora i/lub Sponsora do publikacji w formie tekstowej lub graficznej na wszelkich znanych obecnie polach eksploatacji.

13. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu. Ewentualna ziana wymaga ogłoszenia jej na stronie internetowej Organizatora.

14. W sprawach nieuregulowanych regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy polskiego prawa.

[/one_half_last]

NAP - ubranka z misją

NAP zrodził się z marzenia stworzenia marki z misją, dbającą o rozwój emocjonalny i intelektualny dzieci, rozpowszechniając idee praw człowieka. Każdy produkt jest wykonany z najwyższą starannością zarówno na poziomie konstrukcji, jak i produkcji. Ubrania i akcesoria NAP nie są przypadkowo tworzonym zbiorem, lecz wieloetapowym, uporządkowanym i przemyślanym Nowym Ambitnym Projektem. Produkty NAP nie mają „okresu ważności”, który mija wraz z końcem sezonu, dlatego wybrane modele i wzory NAP będą w stałej ofercie sprzedaży. Każdy element kolekcji został wyprodukowany z materiałów wysokiej jakości i posiada stosowne certyfikaty.

NAP pracuje z polskimi producentami, przykładając szczególną wagę do rzetelności wykonania, ale także do tego, by proces produkcji przebiegał w zgodzie z prawami człowieka. NAP nie jest klientem producentów czy swoich dostawców, ale współzależnym ogniwem rzeczywistości, w jakiej się rozwija i w jakiej tworzy. NAP chce, aby wiedza o każdym komponencie produktu była przejrzysta i prawdziwa, dlatego ważnym elementem każdego ubrania jest książeczka-metka, która ma za zadanie przyzwyczajać tak dzieci, jak i dorosłych do zwracania szczególnej uwagi na pochodzenie produktu. Wszyscy mamy ogromny wpływ na to, jak funkcjonuje świat, poprzez pozornie niewielkie wybory. Książeczki-metki to nieodzowna część ubrania, gdyż NAP pragnie, aby dzieci wzrastały w otoczeniu przedmiotów dających pożywienie ich głodnym wiedzy umysłom. Treści zawarte na ich stronach odnoszą się zarówno do wiedzy encyklopedycznej, jak i wrażliwości emocjonalnej. Paski, na których zawieszone są książeczki-metki, z powodzeniem posłużą za przypięcie ulubionej przytulanki, a same książeczki-metki mogą trafić do kolekcji, tworząc jedną wielostronicową książeczkę. NAPchce dać dzieciom wybór konstruowania swojego stroju poprzez dziesiątki różnorodnych dopinek wyprodukowanych z projektu NAP przez polską firmę prowadzoną przez utalentowaną i przedsiębiorczą artystkę. NAP nie korzysta z gotowych printów czy ilustracji, ale współtworzy z dyplomowaną, pełną pasji graficzką, która przeniosła (i przerosła!) wyobraźnię NAP na papier, tworząc unikatową czcionkę, rysunki, ilustracje, grafiki i wzory NAP.

NAP to skrót od zapięcia charakterystycznego dla marki, ale również skrót dziesiątek słów i wyrażeń wpisujących się w misję NAP i ją tworzących – Nietuzinkowy Ambitny Produkt, Nie Akceptujmy Przemocy!, Nadwiślańskie Aktywne Pokolenie, Nie! Anonimowej Pracy, Nowoczesna Autentyczna Polska, Nasz Apel o Prawa!, Nadchodzi Artystyczna Przygoda i wiele, wiele innych…

Zarodkiem firmy stała się bielizna dla dzieci i dorosłych przypominająca o prawie do ochrony intymności. Zamysł został skonsultowany z psychologiem dziecięcym. Za sprawą nieocenionych wskazówek pierwotny pomysł został dodatkowo rozbudowany o skróconą wersję bielizny dla dzieci —„To jest moje…” — oraz bieliznę dla dorosłych, tak aby dziecko mogło wzrastać w przekonaniu, iż sprawy intymne dotyczą każdego bez względu na wiek i są sprawą zupełnie naturalną. Tak jak naturalną powinna być świadomość, iż jej naruszenie bez naszej zgody jest złem.

Wierzę, iż pomoże ona w rozpoczęciu rozmów rodziców z dziećmi o miejscach intymnych już od najmłodszych lat.

Do dzieła! Trzymamy kciuki!

10 sprawdzonych sposobów, jak wspomóc dziecko w nauce programowania - pobierz darmowy ebook

POLECAMY