Wgrywam posty...
Home Współpraca

Współpraca

Od ponad 7 lat tworzymy zaangażowaną społeczność ludzi, którzy chcą stawać się coraz mądrzejszymi rodzicami. Jest ich już z nami na stałe ponad 300.000.

Komunikujemy się z nimi przez naszą blogostronę, stronę na Facebooku (ponad 305.000 lubiących) oraz profile na Instagramie (ponad 5.500 obserwujących) i Twitterze (ponad 1.000 obserwujących).

87% społeczności stanowią kobiety, a 13% mężczyźni. Przeważają osoby w wieku 25-34 lat (35%) oraz 35-44 lat (31%). 7% to osoby w wieku 45-54 lat, kolejne 7% – 18-24 lat. Zdecydowana większość spośród ponad 305.000 naszych fanów to osoby korzystające z facebooka w języku polskim (blisko 291.000), a na terenie Polski mieszka ich ponad 257.000.

Formy działań promocyjnych i ceny

Konkurs

  • Przygotowujemy grafiki konkursowe (ilustracja do tekstów, grafiki na fanpage) lub korzystamy z Twoich.
  • Konsultujemy prawnie regulamin konkursu.
  • Przekazujemy Ci dane zwycięzców w celu przekazania nagród.
  • Informacje o konkursie zamieszczamy na stronie internetowej.
  • W przypadku konkursu standardowego publikujemy 2 wpisy na stronie www (ogłoszenie konkursu, wyniki konkursu, 3 wpisy na fanpage (ogłoszenie konkursu, przypomnienie o konkursie, ogłoszenie wyników), oznaczając fanpage reklamodawcy we wpisach oraz 2 posty na Instagramie (ogłoszenie konkursu, ogłoszenie wyników).
  • W przypadku konkursu uproszczonego publikujemy 2 wpisy (ogłoszenie konkursu, ogłoszenie wyników) na fanpage oraz 2 wpisy na Instagramie, oznaczając fanpage/profil reklamodawcy we wpisach.

Koszt:
1.500 PLN
(nie zawiera kosztów nagrody)
1.000 PLN
(nie zawiera kosztów nagrody)

Artykuł sponsorowany

  • Publikujemy recenzje, wywiady oraz inne artykuły sponsorowane. Materiały są przygotowane przez nas. Istnieje możliwość, by były przygotowane przez Ciebie ale muszą być przez nas zaakceptowane redakcyjnie. W przypadku artykułów przygotowanych przez Ciebie stosujemy upust.
  • Długość artykułu: 1.800 – 4.000 znaków.
  • Artykuły ilustrowane są materiałami przekazanymi przez Ciebie. Istnieje możliwość dołączenia filmu video.
  • Przy prezentacji zamieszczamy logo produktu/usługi lub zleceniodawcy wraz z linkiem do strony www i – na życzenie, bez dopłaty – do kanałów społecznościowych.
  • Artykuł promowany jest wpisem na fanpage.

Koszt:
1.500 PLN
w przypadku przygotowania artykułu przez Reklamodawcę: 950 PLN.

Wpis sponsorowany – Facebook

  • Umożliwiamy na naszym fanpage na Facebooku opublikowanie wpisu sponsorowanego z poleceniem linku do Twojej strony www lub jej podstrony, fanpage na Facebooku lub profilu w innym portalu społecznościowym.
  • Uzgadniamy z Tobą treść wpisu (zapowiedzi) oraz ilustrującą go grafikę, jeśli chcesz skorzystać z grafiki niestandardowej.
  • Podpowiadamy najkorzystniejszy termin i porę publikacji.
  • Po publikacji wpisu w godzinach wieczornych gwarantujemy, że do godziny 8:00 dnia następnego nic nie zostanie opublikowane na naszej tablicy.

Koszt: 
1 wpis: 750 PLN + VAT
Przy zamówieniu min. 3 wpisów: 600 PLN + VAT / 1 wpis
Przy zamówieniu min. 10 wpisów: 500 PLN + VAT / 1 wpis

Post sponsorowany – Instagram

  • Na Instagramie śledzi nas już ponad 5.500 osób
  • Umożliwiamy skorzystanie również z tego kanału komunikacji opartego na fotografiach.
  • Mogą to być fotografie związane z Twoim produktem, prezentujące go „w działaniu”, przygotowane przez nas lub przez Ciebie.

Koszt:
300 PLN + VAT

Zasady współpracy

Warunki organizacyjne i formalne

  1. Zastrzegamy sobie prawo odmowy publikacji reklamy, gdy dotyczy ona produktu lub innego przedsięwzięcia niezgodnego z naszymi przekonaniami lub też treść jest niezgodna z polskim prawem, zasadami współżycia społecznego lub z naszymi przekonaniami.
  2. Zastrzegamy sobie również prawo do korekty i redakcji treści w taki sposób, by była ona poprawna pod względem językowym i stylistycznym.
  3. Wszystkie ceny podane w naszej ofercie są cenami netto. Pamiętaj, prosimy, że trzeba do nich doliczyć 23% podatku VAT.
  4. Termin emisji reklamy uzgodnij z nami z wyprzedzeniem co najmniej 5 dni. Publikujemy max. 2 reklamy w ciągu dnia, więc nie zawsze mamy wolny termin. W wyjątkowych sytuacjach możemy odstąpić od tego wymogu, o ile oczywiście dysponujemy wolnym terminem.
  5. Jeżeli z jakiegoś powodu chcesz zrezygnować z emisji reklamy, to pamiętaj, że my rezerwujemy dla Ciebie termin, a w ciągu dnia emitujemy tylko 1 reklamę. Powiadom nas o rezygnacji pocztą elektroniczną nie później niż na 2 dni przed planowaną emisją. Jeśli nie dotrzymasz tego terminu, wystawimy normalnie fakturę tak, jakby reklama została wyemitowana. My wszak zarezerwowaliśmy termin emisji dla Ciebie i nie mogliśmy zaproponować go komuś innemu.
  6. Nie ma możliwości rezygnacji z reklamy już wykupionej. Szanujmy się wzajemnie. Jeśli faktura została wystawiona, to musi zostać opłacona. Rozumiemy, że czasem z różnych powodów trzeba przełożyć publikację, ale to nie wpływa na rozliczenia. Faktura to nie jest coś, co można tak sobie usunąć z systemu, czy podrzeć wydruk. Jeśli nie jest opłacona, uruchamiany normalną, przewidzianą prawem, procedurę windykacji.
  7. Płatności z tytułu reklamy następują na podstawie wystawionej przez nas faktury VAT. Faktury wysyłamy drogą elektroniczną w formie pliku PDF.
  8. Reklamy publikujemy po ich opłaceniu. Reklama nieopłacona nie zostanie wyemitowana w uzgodnionym terminie, natomiast my będziemy dochodzili roszczenia z tytułu nieopłaconej faktury. Oczywiście po jej opłaceniu wyemitujemy reklamę w wolnym terminie.
  9. Przy stałej współpracy i terminowym opłacaniu faktur możliwe jest stosowanie faktur z 7 dniowym terminem płatności.
  10. Dodatkowych, nie uwzględnionych w stałym cenniku, rabatów i upustów udzielamy przy zamówieniu powyżej 5.000 PLN netto.
  11. Komplet materiałów niezbędnych do przygotowania reklamy powinien zostać nam przekazany najpóźniej dzień przed jej publikacją.
  12. Wpisy sponsorowane zamówione w ramach pakietu 3 publikacji należy wykorzystać w ciągu 6 miesięcy od daty zamówienia. W przypadku zamówienia pakietu 10 wpisów (dotyczy serwisu Madrzy-Rodzice.pl) – w ciągu 12 miesięcy od daty zamówienia.
  13. Organizatorem konkursu jest zawsze Reklamodawca, który odpowiada za treść regulaminu, wysyłkę nagród, rozliczenie fiskalne oraz wszelkie inne kwestie formalne (np. zgłoszenia do Izby Celnej w przypadku konkursów opartych na losowaniu).
  14. Jeżeli przesyłasz do nas swój produkt lub informację do wykorzystania, to naszą decyzją jest to, czy zostanie ona opublikowana i w jakiej formie. Jeśli upomnisz się o publikację, automatycznie przechodzimy na tryb „reklama”.
  15. Chętnie promujemy nieodpłatnie i niekomercyjnie to, co jest niekomercyjne i nieodpłatne. Jeśli coś ma w naszym odczuciu charakter komercyjny lub wiąże się z, choćby symboliczną, odpłatnością, możemy to promować tylko na zasadach komercyjnych jako odpłatną formę reklamy.
  16. Patronatem medialnym obejmujemy wyłącznie działania prospołeczne na rzecz celów, które popieramy, realizowane przez organizacje pozarządowe. Nie wspieramy w ten sposób żadnych zbiórek pieniężnych.

Warunki techniczne

  1. Ilustracja główna do artykułu sponsorowanego lub prezentacji produktu / wydarzenia – plik jpg lub png, 96 dpi, 1.200 x 630 px
  2. Ilustracja dodatkowa do artykułu sponsorowanego lub prezentacji produktu / wydarzenia – plik jpg lub png, 96 dpi, szerokość min. 1.200 px
  3. Ilustracja do wpis sponsorowanego lub wpisu na FB – jpg lub png, 96 dpi, 1.200 x 630 px
  4. Grafika reklamowa (konkurs) na FB – plik jpg lub png, 96 dpi, 1.200 x 630 px
  5. Plik video – avi lub mov, min. 1.280 x 720 px
  6. Tekst artykułu sponsorowanego – 1.800 – 4.000 znaków ze spacjami
  7. Tekst prezentacji produktu / wydarzenia – 1.800 – 2.000 znaków ze spacjami

Kontakt z nami

Zapraszamy Cię serdecznie do współpracy z nami. Jesteśmy przekonani, że wspólnie znajdziemy dobre pomysły na promowanie Twojej firmy lub Twojego produktu u nas.

telefon: +48 660 948 457
email: kontakt@madrzy-rodzice.pl

Contact Form Powered By : XYZScripts.com